Digital Signage
Wat is Digital Signage eigenlijk?
Digital signage, ook wel ‘narrowcasting’ genoemd, is het leveren van informatie via digitale schermen aan een bepaald publiek, op een geselecteerde locatie en tijdstip. Dit veelal op afstand aangestuurd met relevante (realtime) visuele content. Denk bijvoorbeeld aan acties op een beurs, direct gekoppeld aan het voorraadsysteem van het bedrijf. Of een digitaal advertentiesysteem in de sportkantine, aangevuld met actuele weersinformatie en sportnieuws. Ook in scholen en (zorg)instellingen wordt narrowcasting veelvuldig toegepast. Ontdek direct alle mogelijkheden van digital signage.
Interactieve Digital Signage
Wilt u nog klantgerichter communiceren? Zet dan een touchscreen in en maak communicatie interactief, relevant en persoonlijk. Bezoekers en klanten kunnen zo zelf bepalen welke informatie zij willen ontvangen. Of vinden hun weg door uw winkel, assortiment of productcatalogus.
Tijdstipgebonden materiaal
Een groot voordeel van digital signage is dat tijdstipgebonden materiaal getoond kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het communiceren van een ontbijtaanbieding ’s ochtends, een mooie lunchcombinatie ’s middags en een prachtig diner in de avonduren. Of attendeer klanten aan het eind van de middag op versproducten die met korting verkocht worden.